13 octombrie 2010

Weekend de succes pt Jihad...

Salutare din nou,

Stiu ca acest post a tot fost amanat, dar asta e! Mai bine mai tarziu decat niciodata....

Asadar, dupa un meci nereusit(sa nu zic complet ratat) in amicalul din cupa LOTR(infrangere 2-3), urma sa am 2 meciuri. La tineret calculasem ca am meci usor(si a si fost!), dar la seniori socoteam ca am un meci relativ greu. Nu foarte greu, dar nu ma asteptam la asa ceva...
La tineret am invins normal, firesc si complet asteptat cu 4-0! Da, meciul nu merita alte comentarii! Chiar meritam!
La seniori insa...surpriza!! 7-0!! Si nici acu nu inteleg de ce! Da, poate am avut noroc! Da, mi-au intrat! DA CHIAR 7-0??! Inca am impresia ca adversarul meu are echipa bunicica! E adevarat, fara sa doresc a critica, probabil a fost greseala de strategie!!!
Si acum o ultima chestie!!! CEA MAI IMPORTANTA!! MANAGERUL JIHADULUI, ADICA EU, VOI FI SELECTIONER AL STATULUI RD CONGO!! DA, 0 CANDIDATI! Dar daca sunt antrenor, voi demonstra cu o echipa mica asta! Daca nu, o voi lua in barba grav...ramane de vazut! E insa important de stiut!!!

(publicat si pe BLOGUL MEU PERSONAL!)

Niciun comentariu: