28 august 2010

Inceputurile unui blog !

Salutare din nou,

Recunoasteti blogul? Pentru cine a mai intrat pe el, da! E FOSTUL MEU BLOG! Da, initial eu am inceput blogareala mea pe blogspot! Da, blogspot-ul imi starneste amintiri (deja am imbatranit?).
Si pentru ca aveam remuscari ca am tradat blogspotul, am decis sa revin in el. Iar blogul acesta se doreste a fi dedicat EXCLUSIV celei mai minunate echipe din freekick. Da, posturile de aici le voi pune si pe wordpress...Da, ala ramane blogul meu de baza!
Aici nu veti citii chestii de genul: AM FOST LA FILM, AM FOST IN MALL, AM FOST LA MARE! Aici veti avea de citit chestii "plicticoase" de genul: IN MECIUL DE TINERET, IN MECIUL DE SENIORI, IN AMICAL! Si da, aici, cand va fi cazul, se va face si campanie!
Pentru cine nu stie, AM FOST SELECTIONER! Al echipei mari, logic! Si cum am promis, NU VOI MAI FI SELECTIONER DIN NOU! Al echipei mari, logic! La tineretul Romaniei merit o sansa, dar mai incolo, dupa ceva promovari!
Deja am inceput sa scriu mai mult decat trebuie!

...

Deci asta e blogul minunatei echipe FC Jihadul Oltenesc! O sa scriu intr-un post viitor istoria noului Jihad! Daca imi va ingaduit (si publicat), voi publica si in revista oficiala Freekick XP aceasta istorie. Daca nu, cine va dori, va citi doar pe acest blog(si pe cel de wordpresS) aceasta frumoasa istorie!
Acum gata, inchei cu vesnicele salutari MINUNATE, BLONDE si Oltenesti! Si aici as adauga si VIOLETE! Ca deh, flacara violeta trebuie sa ne ajute! In tot si in toate!

Niciun comentariu: