28 august 2010

Primul post de pe blog: generalitati!

Cum promiteam, acest blog chiar va fi unul activ. Desi timpul meu(fizic) in perioada asta va fi limitat, tot ma voi ocupa de a mea echipa si de al meu blog. Dupa ce am facut introducerea, voi prezenta planurile si asteptarile mele...legate de echipa, bineinteles...
Asadar:
1. Am 20 de jucatori pe tl. Stiu, poate solutia e proasta, poate era mai simplu sa-i dau afara. Dar asa am decis: ii pun pe tl, astept sa se dea, daca nu, concediere. Teoretic, am pierdut bani cu asta: am dat 2.000 sa-i pun pe toti, si pe deasupra am si platit leafa lor+cheltuieli de antrenament(ca am peste 50 de jucatori). Asta e, mi-am asumat riscul!
2. Maine meci destul de usor la seniori, cu Inter SB. Echipa e cu mine-n serie si la juniori si are rezultate remarcabile...Remarcabile nu neaparat in sine, ci raportate la nr de transferuri!! 0!! Ori e echipa predefinita(care se pare ca e buna), ori nenea chiar e tactician bun(la juniori e pe 4 parca)...oricum, are ceva jucatori bunicei...Astept insa victoria maine! Nu concep altceva!
3. Azi infrangere la tineret, dar in urma unui meci strans. Gool e echipa unui prieten, Florentin, si e infiintata cu 1 inaintea echipei mele. El insa a fost mai inspirat(si mai putin repezit) la transferuri si are echipa mai buna ca a mea(si la juniori si probabil si la tineret). Vor veni insa vremuri mai bune...
4. Juniorul tras joi l-am dat afara, l-am aratat pe forum, asa ca nu mai are rost sa-l fac de ras si aici.
5. Maine voi da un interviu in XP. DIn respect pt revista, il voi posta aici abia dupa ce va aparea in revista! Asa ca putintica rabdare!
6.Am incredere ca voi promova la ambele echipe, fie si in urma barajului, fie si prin metode neortodoxe(prin desfiintarea unor echipe)...Am mare incredere ca la anul voi juca in 3rd amateur!
7. Am umblat un pic la designul blogului, dar tema ca atare am pastrat-o. Pe viitor (viitor mai apropiat sau mai indepartat) voi schimba cu totul si tema! Pana atunci, putintica rabdare!


Salutari minunate, blonde, oltenesti si VIOLETE tuturor!

(publicat si AICI )

Niciun comentariu: