29 august 2010

Victorie categorica ... 6-0!

Salutare din nou,

Rar mi-a fost sa vad un meci mai dezechilibrat. Am batut azi 6-0 pe InterSB(e adevarat, ultimu loc, da totusi)... Iar la acest meci am avut 27 de suturi pe poarta! UIMITOR! Nu stiu, o fi de bine, o fi de rau! O fi atacu meu mult prea risipitor...da ce aparare e aia??Frateeeeee
Oricum, sarbatoresc victoria, dar nu mult! Joi am meci cu Arab Power(Arab power vs Jihadu Oltenesc...sa vedem care are mai multe pile la Allah:D)...apoi meci greu de tot cu Kogalu...sa vedem, trebuie sa iau o decizie ... om vedea ...
Pana atunci, diseara expira jucatorii mei(nu-s multi, vro 20), inca unul maine, apoi sa vedem ce mai dau!...
Oricum, am vazut ca am facut 100 de transferuri(cumparari)...cred ca e record mondial (intr-un interval atat de scurt de timp).
Ultima chestie care trebuie s-o anunt...s-a lansat un nou blog de freekick! Adresa este: http://fcmetadantebistrita94-sfvm94.blogspot.com/ . O sa-l pun si-n dreapta! Daca mai e vro echipa de freekick cu blog, rog sa ma contacteze, promit sa-l pun in dreapta.

Salutari minunate, blonde, oltenesti si violete si FORZZA JIHADUL OLTENESC!

(disponibila si pe blogul meu personal )

Niciun comentariu: