5 septembrie 2010

DEZASTRU!!! 2-3 CU KOGALU SI PROMOVAREA E DEPARTE!!!

Meciul a fost la dispozitia Kogalului, victoria fiind ABSOLUT MERITATA! Surprizele pregatite de mine de fapt s-au dovedit un bluf, atat portarul cat si fundasul stanga fiind ff slabi. Asistenta in careu am avut aproape 0...per total, TACTIC, am fost UMILIT!
Nu mi-e frica de cuvinte, stiu ce zic! Asta e, merg mai departe! Teoretic, sansele sunt 0, nu recuperez 6 pct in 2 meciuri decat daca una din echipele de mai sus au infrangeri pe linie iar eu victorii pe linie, si alea la scor mare! SI TOTUSI, IN PRACTICA SE POATE! Prin acea optiune, PROMOVEAZA DACA E POSIBIL, se poate intampla orice! Stiu, tactic NU MERIT SA JOC IN 3RD AM! Dar ...
Cine stie!

GaTA, GOLURILE NU LE MAI POSTEZ! CINE DORESTE, ARE LA DISPOZITIE RAPORTUL MECIULUI! SALUTARI MINUNATE TUTUROR!

(publicat si pe BLOGUL PERSONAL AL MANAGERULUI ECHIPEI )

Niciun comentariu: