11 septembrie 2010

Interviul luat de mine managerului echipei Dante Bistrita!

1. Spune-ne ceva despre tine. Cine esti tu in viata reala, cu ce te ocupi, ce pasiuni ai … Tot ce vrei sa stim noi despre tine.

Ma numesc Cioncan Marius Vladut,am 16 ani si sunt din Bistrita.Momentan sunt pe clasa a 10-a am terminat a 9-a vara aceasta la Grupul Scolar Sanitar Bistrita.De asemenea sportul meu favorit este fotbalul, pe care il si practic de la varsta de 13 ani.Am inceput fotbalul la Scoala de Fotbal “Viorel Moldovan” grupa din 1994 din Bistrita, dupa care am fost transferat anul trecut la LPS Bistrita, dar la grupa din 1991 cu trei ani mai mare ca mine.Postul pe care evoluez este portar.Totodata am cochetat si cu loturile nationale de junior nascuti in anii 1993-1994.Fotbalul este lucrul care imi ocupa cel mai mult timpul.Cam asta este viata mea reala.

2. Ce te-a facut sa intri in Freekick? De ce un manager online?Si de ce freekick? Pe scurt, cu ce e freekick-ul mai bun ca altele?Ce alte experiente ai mai avut(eventual alte managere)?
In freekick am intrat vara trecuta.Un alt jucator de fk m-a indemnat si ma provocat sa intru in acest joc.In prima faza i-am zis prietenului meu ca nu prea am timp de asa ceva, dar pana la urma am intrat in joc si din ambitia de a fii mai bun ca el pt ca la orice pana acum l-am batut.Managerul care mi-a facut provocarea este “romi”.Chiar daca nu am jucat alte managere eu consider freekick-ul cel mai frumos manager deoarece nu ma pot satura de el de aceea am cumparat si VIP.Pur si simplu m-a atras din prima si incerc sa invata cat mai multe lucruri tactice.

3. Spune-ne povestea numelui tau din freekick si al numelui echipei tale. Nu e un nume prea greu de retinut?Unora asa li se pare (atat numele tau, cat si numele echipei)…
Numele de utilizator SFVM94 vine de la prescurtarea echipei la care am evoluat in viata reala Scoala de Fotbal “Viorel Moldovan” grupa 94.Mie nu mi se pare un nume greu de retinut deoarece sunt niste simple initiale,bineinteles eu sunt obisnuit.Si faptul ca a fost prima mea echipa de fotbal si o echipa la care am ajuns capitan si puneam suflet la fiecare meci jucat a fost si asta un lucru pt care am ales aceast nume de utilizator si ma gandesc sa imi denumesc asa si echipa din freekick pe viitor.Numele actual al echipei mi-a venit in minte dupa ce am gasit pe google DANTE si mi-a placut dupa care am denumit-o META.DANTE de ce? inca nici eu nu stiu dar asa imi place.

4. Cum vezi actuala comunitate de fk?
Comunitatea actuala este un foarte primitoare, cel putin mie asa mi se pare.Cand ai nevoie de ajutor toti sar in sprijinul tau cu raspunsuri care mai de care mai bune.Desi cei care intra pe forum nu sunt foarte multi,mai bine putini da buni decat multi da rai.Si comunitatea a fost unul din factorii care m-au facut sa raman in joc si sa imi para atractiv.

5. Care crezi ca e cel mai bun manager din Romania?Dar din lume?

Sunt multi manageri buni atat in Romania cat si in lume.In lume nr 1 il consider detasat pe Kitoe.In tara imi place foarte mult strategia lui Jonny si tacticile sale,Playez este si el unul dintre favoritii mei promovand sezon de sezon si dupa numai 2 ani este aproape in A, lucrul realizat de el mi se pare unul inegalabil.Sa nu uitam de Andrew de Live4U ,Psyco si multi alti care au avut mari realizari.

6. Ai de gand sa candidezi (acum sau in viitor) la una din nationalele Romaniei? Dar in strainatate? De ce ai face sau nu ai face asta?Ce crezi ca te-ar recomanda pentru postul de selectioner(al Romaniei sau al altei tari)?

Cu siguranta candva o sa candidez si pt acest post de selectioner al Romaniei dar momentan nu pt ca sunt multi alti manageri mult mult mai buni decat mine.In strainatate o sa imi incerc norocul la echipe mici unde as avea cat de cat sanse.Dar pana sa ajung sa candidez la echipe precum Romania mai am foarte multe de invatat si clarificat.
7. Care crezi ca e viitorul Romaniei in Fk?

Chiar daca zi de zi nr de utilizatori scade eu zic ca Romania o sa aiba un viitor sa nu zic foarte bun dar bun cu siguranta pt ca managerii de valoare raman in continuare in joc si c and apare un manager nou acestia incearca sa-l tina in joc nu-l gonesc.Din nou repet decat multi si slabi mai bine putini si puternici.La nivel de nationale stam foarte bine ajungand sezon de sezon in fazele superioare ale Cupei Mondiale la juniori chiar castigand ultimele 2 editii,de aceea eu zic ca lucrurile o sa mearga bine pt Romania.

8. De cat timp esti in joc?Iti mai amintesti cum a fost la inceput?Ce sfaturi ai da noilor veniti?

In joc sunt de aproximativ un an de zile.Inceputul a fost greu ca pt oricine sau mai bine s pus orice inceput este greu,dar am incercat sa invat jocul si cat de cat il cunosc si chiar zilele astea am inceput sa aprofundez.Sfaturi pt noii veniti nu cred ca sunt eu in masura sa ofer dar trebuie citit manualul pt a intelege cat de cat pt inceput cu ce se manaca acest joc si faptul ca trebuie sa fie activi pe forum si sa intrebe ,alte sfaturi nu pot sa dau pt ca nici eu nu am experienta mare in acest manager.

9. Ce schimbari ai aduce jocului?

O sa ziceti ca sunt absurd dar mie jocul imi place asa cum este.Ar fi un singu lucru care mi-ar placea sa se implementeze meciurile live 3D adica sa le poti viziona desigur este mai greu de implementat si nu prea folositor.

10. CAT TIMP ALOCI ZILNIC FREEKICK-ULUI?

In general in timpul vacantei cate 3-4 ore pe zi ,ma uit la celelalte echipe in serie ,la transferuri citesc forumul incerc sa invat cat mai multe, dar in timpul scolii cand am si antrenamete cam o ora iar in week-end cam 2

11. Pe ce strategie te bazezi si de ce: investitie ori nu in LL?Daca da, cat?
Eu ma bazez pe cresterea juniorilor de 15,16 ani cumparati sau extrasi din LL bineinteles mai putin din LL pt ca eu o sa o tin la un nivel decent-bun in speranta ca o sa scada suma de investitie in LL pt ca o consider imensa si nu imi permit asa ceva.Totodata cumpar si jucatori de 21 ,22,23 de ani dar astia mai rar.Faptul ca imi cresc juniorii se vede prin simplul lucru ca am promovat aproape in fiecare sezon daca nu am luat locul 1 locul 2 ramane ultima solutie.De multe ori am evitat sa promovez sezon de sezon pt a castiga experienta si asta m-a facut sa promovez la nivel de juniroi ma refer tot la al doilea sezon.

12. Cum vezi echipa ta acum?Ca valoare, unde ai plasa-o?
Echipa mea o consider destul de buna si tanara care poate sa faca fata si in 2 ama la nivel de seniori iar la nivel de junior nu mai spun ar face fata in diviziile de profesionisti fara problem unde cu siguranta o sa ajunge curand.Consider ca este o echipa echilibrata nu cu jucatorii foarte buni intr-un compartiment si cu jucatori foarte slabi in altu,cred ca stau destul de bine in aparare,mijloc cat si in atac.Acum speram ca rezultatele o sa vina mai ales la seniori unde usor usor incepem sa ducem lipsa daca sezonul viitor nu promovam.Juniorii au rezultate foarte bune zic eu fiind foarte multumit de ce am realizat la acest nivel.In general sunt multumit spre foarte multumit de ce am ralizat pana acum in freekick.

13. CARE E CEA MAI MARE REALIZARE DE PANA ACUM IN ACEST JOC?

Atingerea turului 4 de doua ori in Cupa Nationala, turul 7 in Cupa din Umbra, un egal impotriva unei echipe FCSB Kyds Academy din 1 ama si clar promovarile juniorilor pana in 2 ama.

14. Ce planuri de viitor ai in freekick?In cat timp crezi ca vei ajunge in A(cu seniorii ori cu juniorii)?

Planurile mele de viitor sunt sa invat cat mai bine jocul aici ma refer la nivel tactic si sa promovez cat mai mult.Acum sa va spun cand ajung in A cu seniorii sau juniorii imi este foarte greu dar eu sper cat mai repede iar la juniorii nu se stie acolo am sanse mari sa ajung repede in A dar la seniori este mult mai greu pt ca necesita investitii mai mari si o strategie cat mai buna.

15. Esti printre putinele echipe ce au blog. Stiu ca te-ai luat dupa mine, lucru cu care ma mandresc. Zi-ne mai mult de motivul pentru care ai decis sa-ti faci blogul si descrie-l pe scurt.

Blogul l-am facut din lipsa de ocupatie sa fiu sincer dar acolo o sa prezint doar istoria echipe la seniori si juniori. Meciurile si rezultatele o sa continui sa le prezint publicului pe forum in topicul echipei. Nu o sa scriu prea des in el doar la finalurile de sezon o sa prezint performantele cele mai bune.

16. Un mesaj de incheiere pentru comunitatea romaneasca de freekick daca se poate!
As vrea sa le transmit tuturor romanilor din freekick bafta in campionat si mai ales in Ic si Cupa din Umbra,sa aiba parte de tot binele din lume in viata reala ca aia e mai importanta decat orice joc online si multa multa sanatate.

HAI ROMANIA!

ps: Victorie normala azi la juniori! 5-0 din 5 suturi pe poarta(dintre care 4 lovituri de cap). Asteptam cu nerabdare barajul!

(nr 52 al revistei fk xp se gaseste in format pdf AICI )

(disponibil si pe BLOGUL PERSONAL AL MANAGERULUI ECHIPEI !)

Niciun comentariu: