9 septembrie 2010

Victorie de senzatie a Jihadului Oltenesc: 3-2 cu F.C. Meta.Dante Bistrita '94!

LA 12 NOAPTEA, PE CEL MAI MINUNAT BLOG SI PE BLOGUL JIHADULUI OLTENESC, VETI PUTEA CITI(IN CAZUL IN CARE N-ATI FACUT-O) INTERVIUL SENZATIONAL DAT DE AUTORUL ACESTUI BLOG(aka MANAGERUL JIHADULUI) REVISTEI FREEKICK XP!


Salutare,

Ma mandresc cu victoria de azi! Da, ma mandresc enorm! De ce ma mandresc?Din 2 motive:
1. Am obtinut-o contra unei echipe superioare mie (cel putin ca divizie si ca jucatori pe unele compartimente);
2. Am obtinut-o printr-o tactica previzibila. In analiza din actualul numar de FK XP(pentru cine nu l-a citit, o sa postez acea analiza aici) am si spus despre adversarul din aceasta seara ca e vulnerabil in aer. NU M-A CREZUT!
Victoria este una multumitoare, echipa mea fiind in acest moment completa(pentru divizia in care activez). Chiar daca nu voi promova, macar sper sa fac o figura cat mai frumoasa in IC, unde macar 3 tururi vreau sa trec(si cred ca e posibil acest lucru).
Din lipsa de spatiu, nu mai postez golurile, cine doreste sa le vada, poate citi raportul meciului meu!
Pana la urmatorul post (adica interviul dat de mine in freekick XP), salutari minunate, blonde, oltenesti si VIOLETE!

(disponibil si pe BLOGUL PERSONAL AL MANAGERULUI JIHADULUI )

Niciun comentariu: